första veckan.

Precis när man vant sig vid semestertider och att M är hemma om dagarna (mestadels, iallafall), så är semestern slut! Förargligt. I söndags kväll undrade jag faktiskt hur veckan skulle bli. På dom här sommarveckorna har ju Gerda hunnit bli en annan Gerda än den jag var hemma med innan semestern. Typ. Nytt humör och nya rutiner. Men jo, vi klarade den här veckan! Kanske mest för att Gerda har sovit väldigt bra på dagarna samtidigt som solen sken och att vi varit i Ornunga två dagar! 
 
I eftermiddags åkte jag och Gerda till stan, jag behövde göra några ärenden och handla. Jag bävade lite innan, en ettåring som inte vill åka vagn är svår för en ensam mor att hålla ordning på. Men jag kan ju inte låta bli att göra saker jämt? Utflykten gick iallafall helt okej! Nu är jag dock trött, både efter den här dagen och hela veckan. 
 
Nu blir det fredagsmys!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0