god jul.

 
 
 
 
 
Här är granen hemma i Ornunga som systrarna klädde så fint igår kväll. Vi hade en mycket trevlig dag och kväll, innehållande tacos, långpromenad, baka grisar och julgodis, dricka rödvin och titta på Ensam Hemma. Mycket traditionsenligt! Gerda sov gott i Stinas säng hela kvällen och vi klarade natten utan både amning och gnäll! Förstå min känsla!
 
Imorse åkte jag och Gerda tillbaka till VB för mysfrukost med hela Ms familj. Andrea och kusin William skulle åka mot England och fira julen där, så därför blev det lite julklappsutdelning idag.
Resten av 23/12 har varit lugn. Har lyssnat på julmusik på radion och läst bok samt rensat i bokhyllan  (vet ej varför jag fick lust till det?) 
 
Imorgon blir det frukost hos Ms föräldrar igen och halv två börjar jag jobba. Det känns ok fast jag såklart hellre skulle befinna mig med Gerda, och helst i Ornunga. Men så är livet och jag uppskattar dom lediga dagarna desto mer tror jag.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0