bra vecka.

Den här veckan har varit en ovanligt trevlig föräldraledig vecka! 
Måndag: Playdate med min och Gerdas promenadvän, Josefin och Pella. Det var första gången vi umgicks inomhus,  så att barnen fick träffa varandra på riktigt, och inte sovande i vagnen. Josefin bjöd på lunch som vi åt medan Gerda och Pella åt majskrokar. Efter lite lek behövdes en tupplur för dom små och då promenerade vi hem till mig och fikade. Perfekt dag!
Tisdag: Josefine och jag plus barnen i vagnarna tog en lååång promenad ända in till Alingsås och åt lunch där. Det var också trevligt! Men jag föredrar nog ändå hemmaluncher med mitt söliga barn.  . . 
Onsdag: Babyrytmik! 
Torsdag: På eftermiddagen var på 10-månaderskontroll på BVC, och när vi kom hem igen kom Hannah och hennes hund på besök! Vi gick promenad och fikade. Gerda gillade Milton och hann uthärdade henne.
Idag, fredag: I förmiddags träffade vi alla mödrar och barn i våran föräldragrupp! Det var längesen nu och väldigt kul att se hur alla växt och frodats! 
 
Så nu hoppas jag att helgen också blir trevlig! Jag är sjukt trött så först på önskelistan är en god natts sömn och sovmorgon till kl 7 imorgon. Så.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0