jag vill virka!

Hurra, jag vill virka igen! I lördags var jag på stickcafé i missionskyrkan i Ornunga med min mormor och Gerda, det var såå skojigt! Inget märkvärdigt alls, men fika, tanter och garn är en så vinnande kombination. Jag fick faktiskt lite ny virkinspiration, kanske behövdes bara att jag faktiskt tog upp virknålen. Jag är mycket besviken att det bara är ett stickcafé till i vår, sen dröjer det till hösten. . .
 
Gerda tyckte också det var ganska trevligt på stickcafé, hon visade stort intresse för både garn och sax. Framförallt saxen ja. Sen sa hon dock ifrån väldigt tydligt när hon tröttnat på stickandet och ville gå hem. Så då gjorde vi det! 
 
 
Så nu tittar jag på söndagsfilm och virkar ett kuddfodral. Tror jag det blir.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0