ensam mor.

Jag är såå trött och förbi.  M har varit borta i ett par dagar och sovit borta en natt, så jag har tagit hans om vårt barn helt själv i många, många timmar. Hon har vaknat tidigt och sen bara sovit i cirka 30 minuter per tupplur när vagnen rullar. Så tröttsamt, jag vet inte hur mycket tid och motion jag har slösat bort på att få henne att somna om - och misslyckats. Sent i eftermiddag somnade hon såklart gott i vagnen (även när jag stannade) och jag blev tvungen att väcka henne. Jaja, det blev en tidig kväll för henne trots det och snart kommer M hem. Just nu har jag lite kluvna känslor till det, jag är så trött att jag inte orkar prata med typ någon. Och defenitivt inte med någon som kommer att stöka ner. Äsch.
 
Somnat på min mage mitt i bökandet. Här somnar vi inte lugnt och stillsamt.
 
 
Nu ska jag snart äta thainudlar och sen glass och popcorn. Hurra! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0