med händerna.

Nu för tiden tittar jag mest på teve på min "fritid" - alltså när Gerda leker snällt på golvet och jag har städat och tvättat klart. Då blir det att jag gör inget vettigt utan sitter i fåtöljen och slökollar teven samt scrollar mobilen. Inte så kreativt givande, men ungefär det jag orkar med. Just nu är jag inte sugen på att virka och pyssla, men jag är sugen på att bli sugen. Virka kan jag ju göra vid teven, så då skulle jag ju göra något skojigt och kolla på teve! Men jaja, tills desa.  . . 
 
I helgen tog jag iallafall tag i att sätta mig och sy ett nytt överdrag till gravidkudden (numera läskudde samt rulla-inte-ur-sängen-kudde). Det gamla var fint rosa med hjärtan på, men skar sig mot sängkläderna tyvärr. Det nya sydde jag av ett gammalt påslakan och det blev mycket fint tycker jag! Och det kändes så bra att göra något kreativt och inte sitta framför teven på en stund. Dock var det mer att städa efteråt. . . 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0