mysigt fredagsmys.

Ikväll har jag haft riktigt mysigt fredagsmys! M är iväg över natten, så jag har haft typ FF. Tyst, lugnt och skönt. Gerda har bara vaknat en gång sen klockan halv åtta, då det har varit riktig semester! Såna här kvällar behöver en mor, ofta.
 
Vi har faktiskt haft en trevlig dag hela dagen. I förmiddags var vi på babycafé på vårt BVC och träffade några andra bebisar och mammor. Det var flera veckor sen sist, så det var riktigt trevligt och välbehövligt. Jag har varit hemma alldeles för mycket, även om det är skönt att slippa kånka in och ur bilen såklart. Efter det var vi och handlade, det var också skojigt!
 
Såg precis att en facebook-vän lagt upp en bild på en snöig gran, och jag tyckte det var konsitgt att det var snö borta hos dom. Men så tittade jag ut genom fönstret och såg att det är snö även på MIN gran! När började det snöa? Det var ju nästan vårkänslor ute i eftermiddags! Jaja, lite snö ska det väl vara på vintern. Men vad mycket man kan missa när man har en myskväll vid teven!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0