vederkvickande eftermiddag.

Åh, att man kan bli så vederkvickt och nöjd över en enkel eftermiddag! Vad var det som hände? Jo, Gerda sov i ÖVER TVÅ TIMMAR och det var länge sen! Jag visste ju inte att hon skulle sova så länge (chansade på 30 minuter typ), så jag prioriterade ju såklart att vila genom att dricka kaffe och läsa! Att man kan bli så trött att ta hand om en bebis. När jag hade fikat klart och Gerda fortfarande sov så började jag ordna i skåpen i grovköket. Det hade jag längtat efter! När vi flyttade in blev det mest att stuva in grejer på första bästa lediga hylla, men nu när jag hunnit tänka efter så fick en del saker en ny plats. Bland annat fyllde jag kökssoffan med alla dukar och sånt, så dumt att den stod tom liksom. Nu har jag mycket mer ordning på grejerna (så länge det varar) och det känns så bra! 
 
Knäppt att man kan må så bra av att få dricka kaffe och städa. Jag har inte höga krav på mitt liv precis, bara jag för städa i lugn och ro ibland! 
 
Glad nyvaken bebis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0