vissa dagar.

 
 
Vissa dagar är det bra att man har en unge som gärna går ut en promenad eller två varje dag! Annars hade det nog varit jobbigt svårt att övertala mig själv att gå ut i snöslasket idag. Jag hade säkert gjort det till slut, men jo, det hade varit en längre övertalningsprocess.  . . Men med Gerda går jag ut i alla väder! Kanske inte åska eller 40 minus, men det har vi inte råkat ut för än. 
 
Annars har vi en lugn, seg dag. Jag har gjort morotsbiffar till Gerda som hon gillade och själv åt jag stekt fläsk - så gott!! Jag har som sagt varit ute på två kortare promenader och Gerda vaknade prick när vi kom hem båda gångerna. Ingen vila för mig än alltså. Får se om hon behöver en tupplur i sängen eller om hon pallar vara vaken till ikväll.  Jag orkar bara sitta iallafall! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0