på två ben!

Efter några veckor med mycket tveksam inställning till att förflytta sig på två ben, så har Gerda verkligen fattat grejen! Nu går hon omkring i hela huset! Hon kanske är som jag, jag vill också helst kunna en sak ordentligt innan jag gör det. Lite motsägelsefullt, för det är ju svårt att kunna något utan att öva, men Gerda klarade det! 
 
Så nu borde jag verkligen köpa ett par riktiga skor åt Gerda. Hon har visserligen flera par köpta på loppis, men det är mest sandaler, och ett par riktiga skor får vi väl unna henne. Vi önskade oss presentkort både i julas och på hennes födelsedag, det är galet dyrt med barnskor tydligen. 
 
Det blir skojigt att se hur livet förändras nu när Gerda går. Kanske inte så mycket? Förutom mindre slitage på byxknäna förhoppningsvis! Jag är väldigt glad åt våran altan (hehe, barnhage), därifrån kan hon inte smita. Hoppas jag! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0