sova hela natten.

Jag har sovit några nätter i gästrummet och för första gången på över ett år har jag sovit riktigt gott, hela natten. Det har gått över förväntan! Första och andra natten var lite jobbig, då var Gerda sur och skrek en del och jag hade som vanligt svårt att somna och vaknade lätt. Men tredje natten somnade jag snabbt och sov nästan hela natten, Gerda hörde jag inte mycket av. Hon har faktiskt sovit gott med sin pappa, han tar upp henne ur sängen när hon vaknar och sen somnar hon om med nappen. Eh mig slår hon typ om jag försöker med nappen istället för bröstet. 
 
Det är verkligen skönt att få sova, men jag undrar hur jag ska göra när jag sover med Gerda igen? Kommer hon vilja ha bröstet med en gång så fort jag fonns nära? Säkert. Bäst skulle ju vara om hon lärde sig sova i sin säng hela natten, men vet inte hur inspirerande den kampen är. . .  Vi får se! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0