lite gnäll och så.

Här är det lite gnälligt och tjurigt och så har det varit i snart en vecka. Den skyldiga heter Gerda  (eh fast henne far passar ju också in på beskrivningen), hon har varit lite förkyld/febrig och får nya tänder och jag tror hon är i någon fas dessutom. Hon är liksom allmänt lättkränkt och blir däremellan asförbannad när hon inte får som hon vill. Vääldigt mammig och vill vara nära. Hon är trött men vill ofta ändå inte sova på dagen. Ikväll somnade hon dock redan 17:15 efter en dag ute på äventyr med våra vänner. Så just nu ikväll har jag ju det gaska skönt! Jag har både sprungit, duschat och ätit glass.
 
Så ja, men annars är jag faktiskt glad för Babblarna! Vilken grej och uppfinning! 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0