mysig kväll.

Åh jag har haft en perfekt eftermiddag och kväll. Efter maten åkte Gerda och jag hit till Orunga för att fira midsommar imorgon samt att jag och Lotta skulle få lite kvalitetstid ikväll! 
När vi kom hit hälsade vi på hos mormor/gammelmormor eftersom ingen var hemma än. Men efter fika och en promenad hade Lotta kommit hem! Vilken lyx, medan jag la Gerda fixade Lotta kvällsmat. Tänk om man kom ut till ett dukat bord varenda kväll! Vi har ätit popcorn och tittat på Janne Långben the movie och Dante's Peak. Det är skojigt att se filmer för 10:e gången liksom! Varför se en film ingen har sett förut och riskera att den är dålig liksom.
 
Gerda har sovit hela kvällen utan att vakna och nu ska jag också försöka sova. Vi sover i Stinas 120-säng som vanligt och madrassen är lite för mjuk i min smak. Hoppas jag kommer upp imorgonbitti!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0