åka iväg.

Igår var jag för första gången hemifrån en hel dag sen Gerda föddes. Eller ja, från nio till fem iallafall! Jag och mamma var i Borås och det var mycket trevligt! Vi gick på Åhléns och secondhand samt åt massa mat på thairestaurang. Jag handlade många skojiga grejer! 
 
Här hemma var allt lugnt (M ringde bara två gånger och var uppgiven) och Gerda verkade inte särskilt brydd när jag kom hem igen. Kanske för att hennes far visade henne roliga klipp på youtube just då. . . ! Jaja, det var rolig att vara iväg men det var kul att komma hem igen och pussa på mitt barn! Och tänka sig, på kvällen upptäckte jag att Gerda fått sin första tand medan jag varit borta. Inte ens några timmar kan man vara borta.  .   .
 
 
 
Idag skiner solen och i eftermiddag ska vi äta middag hos Gerdas farmor och farfar samt fastrar. Men först ska jag fika bakelse som jag köpte igår! Och imorgon åker vi nog till Ornunga, så det blir en trevlig helg minsann! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0