bra dagar börjar 05.09

Idag var det morgon 05.09 i huset! Lite väl tidigt anser jag, så hoppas det inte blir en trend. 
 
Men dagen har väldigt många timmar när man går upp tidigt! Dock inte lika många timmar som innan jag fick Gerda. .  . ! Idag lämnade jag familjen åt sitt öde i ett par timmar och åkte iväg by my self. Först åkte jag och fick hjälp att byta lampa på bilen och sen vidare till stan. Där shoppade jag för mina födelsedagspengar och presentkort samt njöt av att gå själv utan barnvagn med innehåll. Jag kände mig otroligt lätt och smidig i affärerna utan vagnen. Men jag kände mig också lite naken och det var besvärligt att inte kunna lägga mina påsar i vagnen. 
 
 
 
Imorgon blir det rytmik som vanligt och senare fika hos svärmor . Bara trevliga dagar! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0