en helg med systermostrarna.

En trevlig helg går så fort! Gerda och jag har tillbringat både fredag, lördag och söndag i Ornunga eftersom alla systermostrar var hemma. Mellan fredag-lördag sov vi över och det var väldigt mysigt! Iallafall tills systrarna satte på en askass skräckfilm. . . Nej, jag gillade Bethoven 2 bättre! Säkert kort. 
 
Igår hade vi kusinträff med tacos och glass, och i lördags var jag och mor på Hjulet medan mostrarna passade barnet. Resten av helgen har vi mest fikat och promenerat! Jag satt till och med ute på altanen en stund! 
 
 
 
Nu blir det en vanlig vecka, förutom rytmik på onsdag så är vi nog mest hemma. På baksidan snickras det altan, så nog har jag sällskap alltid. Det är svår att komma ihåg att stänga toadörren.  .  . !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0