när man ska skruva.

Igår kom min beställning från IKEA. Himla praktiskt att klicka hem och få det hemlevererat! Den här gången blev det nya sänglådor och en tevebänk till extrarummet. Jag ville genast börja skruva på tevebänken, så det gjorde jag. Gerda var hemskt hjälpsam, när hon inte klättrad på kartongerna ville hon hjälpa till att skruva med mejseln. Jag var sådär tacksam över hjälpen och snart gav jag upp och hoppades på att Gerda skulle ta en lång tupplur på eftermiddagen.
 
 
 
När jag verkligen vill göra något själv brukar ju Gerda inte sova. När jag däremot tycker hon kan vara vaken/har villiga barnunderhållare till hand brukar hon sova lääänge. Men idag var dagen! Gerda sov i tre timmar när jag ville det!! Så efter att jag tagit min obligatoriska vilostund med kaffe, kaka och bok, så inte bara skruvade jag färdigt, utan jag kunde möblera och ordna också! Det blev väldigt bra faktiskt. 
 
 
 
Vi får väl se om hon fortsätter sova bra idag med, så att jag kan skruva ihop sänglådorna också . . .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0