tårta dagen efter.

Nu har jag ätit upp all födelsedagstårta. Fast i år blev det banofeepaj istället för tårta, det betyder kanske att jag måste äta prinsesstårta någon dag snart. Och så vill jag ju ha mammas marängtårta med chokladkräm också.  . . Jag får hålla tummarna att det blir god tårta när Kalle och Stina fyller år om en månad. 
 
Det var iallafall ett trevligt tårtkalas igår! Gerda sov gott ute i snöovädret så jag kunde äta tårta och öppna paket i fridfull stämning! Det uppskattades absolut. Jag fick väldigt fina presenter!  Imorgon hoppas jag kunna åka in till stan själv (M är föräldraledig i veckan) och handla lite med mina presentkort. 
 
(PS.  Banofeepaj var väldigt gott dagen efter.)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0