värt?

På söndag ska det bli varmt enligt meterologerna, och det passar jättebra eftersom vår altan nästan är klar! Bara räcket kvar, men jag kan väl försöka att inte trilla ner för kanten.
 
Idag hade vi en mäklare här som ska värdera huset, behövs till banken. Så morgonen ägnade jag åt att röja upp. Igårkväll bad jag M att röja medan jag nattade Gerda och då hade det hänt exakt såhär mycket: 
 
 
 
Jag blev fantastiskt imponerad och M hade väldigt bråttom till träningen, lägligt nog. Ibland är det tröttsamt att inse att man lever ihop med en man. Alltså ärligt, om jag klonat mig själv hade jag fått den perfekta partnern. Äsch. 
 
Städat blev det till sist ändå och jag kan ju hoppas att det höjer värdet och att muslorten i Snurren  (vår sommarstuga på tomten) inte drar ner det. Tänkte inte på att mäklarkillen skulle titta där också, men han höll god min och talade till och med om potentialer! 
 
Jaja, nu blir det fredagsmys! Och imorgon - stickcafé i Ornunga, hurra! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0