ingen solning inte.

Jag har trott att jag kommer vara vitast i kvarteret i sommar (näst efter M då, förstås) eftersom jag inte kommer hinna sola med Gerda i mitt liv. Två gånger dom senaste soliga eftermiddagarna har Gerda vaknat precis när jag har lagt mig i solstolen, efter max 30 minuters sömn. Inte okej och det har känts frustrerande. Ligga och läsa i solen är ju livet. I skuggan också för all del, men med Gerda är det lättast att vara inomhus. 
 
Så lite bittert känns det att jag lyckats bränna mig på halsen idag, när jag inte ens solat! Jag har ju vistats i solen under promenad gånger flera, men aktivt har jag inte solat och då har jag inte ens tänkt på att smörja in mig. Dumt. Jaja, lärdomen är härmed att jag ska smörja in mig innan promenaderna samt att jag kanske blir lite brun i sommar ändå! 
 
 
Gulligt monster som inte vill sova utan vara med och fika! 
 
 
När M kom hem på kvällen hade han med sig pizza som vi åt ute på altanen! Det var ju trevligt faktiskt. Gerda hade redan ätit middag men fick i sig en del skräpmat ändå. Som hon sköljde ner med en liten portion gröt innan läggdags. . .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0