sista rytmiken.

Idag var det sista gången på rytmiken och det var lite sorgligt. Det har verkligen varit en sån där mysig föräldraledig grej att göra. Gerda har tyckt att det varit jätteskojigt och jag tyckte det var trevligt att träffa andra vuxna människor! Samt fika förstås, hehe. Nu ångrar jag bara att jag inte gick även i höstas, istället för att mest vara hemma! Men det är ju inget satt göra något åt nu liksom. Jag hoppas jag har tid att göra såna här grejer även med eventuella kommande barn! Nu är frågan hur man ska aktivera sig själv och barnet hela sommaren? 
 
Dock blev det inte bästa avslutet för Gerda, hon blev helt plötsligt febrig! Så det var en del gnäll såklart. Det kan tydligen gå fort med småbarn! När vi kom hem fick hon alvedon och sen sov hon en lång tupplur, skönt för henne och för mig också. Och ikväll somnade hon i sin säng på typ fem minuter! Det var ju både väldigt härligt och ett bevis på att hon inte är alldeles på topp. . . 
 
Imorgon hoppas jag att hon är i okej form, för jag och M måste iväg på ett bankmöte i stan. Egentligen skulle vi till BVC också, men det avbokade jag eftersom hon skulle ha fått vaccin. Det får bli nästa vecka istället, hurra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0