varmt.

 
 
Imorse gick jag och Gerda en promenad runt Gerdsken för omväxlings skull. Det var varmt, fast vi gick ganska tidigt. Värmen var typ en chock för en stackars frusen kropp.  Att svettas liksom! Gerda var inte så värst förtjust i värmen, åtminstone ville hon inte sova middag i eftermiddags. Hon vaknade efter knappt 30 min och var alldeles svettig. Så inget solande för mig idag heller,  Gerda håller mig ifrån sånt ohälsosamt. Istället gick vi till Gerdas farmor och fikade, det är också en trevlig syssla. 
 
Imorgon åker vi nog på öppen förskola, sista gången innan sommaren. På eftermiddagen får vi besök, så det är bäst att hålla Gerda hemifrån så hon inte hinner stöka ner så mycket! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0