jag och gerda.

M har åkt till Danmark och är borta tills tisdag kväll. Det var längesen jag och Gerda var själva då länge, men.det får gå! Idag sov hon middag ca 15 minuter, det var en uppmuntrade start.  . . För nu måste det väl bara gå bättre, visst? Jag räknar dock inte med att sova gott på nätterna, men vad gör det om hundra år.
 
Idag blir det nog bara chill här hemma, men imorgon ska vi en sväng till Lisa, Melker och Thelma! Hoppas barnen leker snällt så kan jag och Lisa prata! På tisdag ska vi till BVC på eftermiddagen, det blir ju spännande! Både att mäta och väga och ta sprutor, hehe. 
 
Det blir nog bra dagar det här! Bara två personer som stökar ner och så får jag ha lugnt och skönt vid teven - förhoppningsvis! 
 
Busbarn utanför mormor och morfar igår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0