tjuvstarta advent.

Idag är jag ledig efter att ha jobbat helgen. Lediga vardagar är himla sköna. Fast idag har jag varit på riktigt fixarhumör, så jag är faktiskt trött i benen ändå. Jag har bakat saffransbullar, tvättat fönster, tagit fram alla adventsljusstakar (åh tjuvstarta!) och städat skafferiet samt skakat mattor och bytt sängkläder. Det behövdes absolut en kopp kaffe och ville för att få energi till en springtur. . . 
 
 
 
Det är ganska trevligt att ha lediga dagar nu när M är föräldraledig. Det går absolut att få mer gjort än när jag alltid var själv hemma med Gerda. Och så är det skönt att kunna gå ut en promenad själv ibland.  . . Jaja, detta njuter jag av tills i februari när Gerda börjar förskolan. Sen blir det andra slags lediga dagar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0