gerdas kusin.

 
 
I tisdags föddes äntligen Gerdas kusin, det blev en William! Nu har familjen kommit hem, så i eftermiddags träffade vi bebisen för första gången. Gerda var inte alls imponerad, hon brydde sig knappt alls. Eftersom hon brukar vara väldigt kramig mot sina dockor, så tror jag faktiskt att hon förstår att det är skillnad på en bebis och en docka. Kanske? 
 
M tyckte däremot att William var gosig! Han har visst blivit bebiskär på gamla dar tror jag minsann. Jag tyckte också att han var himla mysig, så liten var aldrig Gerda eller iallafall var det längesen!
 
Nu är det fredagskväll och jag har tre dagars ledighet till att se fram emot. Hurra! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0