fredag.

Idag var Gerda och jag på Öppna förskolan, det var väldigt trevligt efter en hel somnar utan några såna aktiviteter. Gerda ryckte också det var skojigt! Jag kommer nog försöka gå varje fredag jag är ledig och jag hoppas att M vill gå med Gerda ibland också. Jag är konservativ och går alltid till samma Öppna Förskola. Gillar att den ligger i stan och att det inte är så mycket folk. Jag gillar folk men lagom är bäst!
 
I eftermiddags kom Hannah hit på fika. Hon hade med sig hunden Milton så Gerda var ju rätt så nöjd en stund. Vi fikade Mug Cake (kladdkaka i micro, bästa) och jag skrattade så jag dog åt Hannahs beskrivning om när hon sjönk ner till midjan i sumpmark när hon letade svamp. Åh vad jag är ledsen att jag inte fick se det irl. 
 
Nu ligger jag i sängen ovanligt tidigt, M tittar på film med massa våld och jag kunde inte koncentrera mig på min egen film på Netflix. Jag längtar efter en egen filmkväll med ingen man som stör. Tänk. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0