fyndig dag!

I eftermiddags när Gerda vaknat packade jag in oss i bilen för en liten utflykt till Ebbes Hörna inne i stan. Där har jag gjort många fynd i klädfynd till Gerda det senaste, och även idag!  Vad sägs om helt ny oanvänd jacka från Name It? Precis Gerdas stil och i stl 92 och bara 100 kr. Eh ja jag är nöjd. Jag köpte även ett par termobyxor, för stora i år men den som spar hon har! Förutom det köpte jag en prickig klänning till mig själv och - lite otippat - ett nytt skötbord! Jag har bestämt att det vi har nu är för stort och klumpigt för våra rum och jag kommer inte spara på det till framtiden. På Instagram har jag sett hur fint folk fixat till Ikeas billigaste simplaste skötbord så det blir jättefint. Det hade jag tänkt göra innan ett eventuellt syskon, men så sprang jag på precis det skötbordet idag, billigt! Så fick det bli alltså! 
 
Så jag är himla nöjd med våran eftermiddag minsann.
 
 
 
Gerda i nya jackan! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0