jag överlever.

Jag kan tala om att jag har överlevt dom första dagarna på jobbet. Förra veckan jag jag bredvid, men i mpndgas och igår var jag själv! Det gick bra tror jag Det är mycket som är nytt på jobbet, både kollegor och chef samt smågrejer i arbetssättet. Så därför känns det inte riktigt "som man aldrig varit borta" efter bara några timmar tillbaka. Jag känner mig fortfarande ganska förvirrad. Och helt plötsligt är jag en av dom som varit längst på avdelningen, det är ju knäppt. Vem ska jag fråga liksom? 
 
Idag har jag varit ledig och vi har varit hemma alla tre hela dagen! Så vi har haft en väldigt skön dag. Och jag har dessutom haft en skön kväll, för M tog läggningen (som det senaste tagot typ 1,5 timmar) och kvällen känns oändligt lång. 
 
Imorgon blir det upp tidigt och jobba och på fredag jobbar jag kväll innan det blir tre dagars helg. Skönt! 
Dagarna får gärna gå fort, för just nu väntar vi på att Gerdas första kusin ska komma till världen. Längtar efter bebisbilder! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0