en stor dag!

Det här var en stor dag - eller kväll, rättare sagt! Gerda somnade SJÄLV i sängen! Inte i sin egen tyvärr, men ändå, hon somnade själv i en säng!! Jag hade försökt natta i en timma utan resultat och mitt tålamod tog slut när Gerda vägrade somna och släppa taget om både mina bröst och mitt hår. Lovar att jag nästan är skalperad och ja, jag är trött på att bli typ misshandlad av mitt barn. 
 
Iallafall, när tålamodet tog slut lämnade jag barnet i sängen och klampade ut till min godispåse för att få en paus. Satte upp håret i en tofs och det kändes bra. Gerda gnällde och surade i sovrummet men när jag ätit upp min godisranson var det plötsligt tyst! Och nu sover hon, såklart tvärs över sängen, så jag vet inte var resten av oss ska få plats. Men strunt samma! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0