mitt i vargavintern. . .

Mitt i vintern i början av nästa år får vi, om allt går bra, en bebis i huset igen! Gerda blir storasyster och det känns ju knäppt, hur blir en sån tillvaro liksom? 
 
Det dröjer några veckor till innan ultraljudet kvinnan dess känns det svårt att förstå att det är en bebis i min mage. Trots vissa ganska tydliga symtom. . . ! Det är helt klart svårare att hinna tänka den här gången (tack vare tvååringen hehe) samtidigt som jag njuter mer av nuet, jag vill inte spola fram tiden eller så. För det mesta iallafall! 
 
Från och med nu känns det som att tiden kommer gå snabbt! Första veckorna är ju leka långa som resten av graviditeten liksom.
 
 
Och förhoppningsvis kommer mitt virksug tillbaka nu! 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0