tripp till Halmstad.

 I helgen tog vi (min lilla + stora familj) en tur till Halmstad och hälsade på Maja som firade födelsedag! Det var en trevlig utflykt, fast vägen dit är förskräckligt tråkig och jag blir så åksjuk i baksätet nu för tiden. 
 
Efter en sväng hos Maja och Sebbe åkte vi till ett glasscafe och sen vidare till Tylösand, Sebbes familj hade en liten sommarstuga där. Vi köpte pizza och gick och badade efteråt. Det var skönt att bada i havet men sjö är ändå bättre, såklart! 
 
På kvällen bjöd Maja på kalas, det var trevligt att träffa Sebbes familj och vi fick såå god mat! Efter läggdags åkte Magnus och Gerda hemåt, medan jag stannade kvar för hotellövernattning med syskon och far! Det var gaasnska skönt med lite Lisa-tid, Gerda var rätt så mammig resten av dagen. Vi stannade sent (Lisa-sent) hos Maja och spelade spel och sen delade Lotta och jag hotellrum inne i Halmstad. Ingen snarkade och vi sov så gott! 
 
På morgonen blev det lyxfrukost, som jag längtat, och efter det var det nödvändigt med en långpromenad vid Nissan! Det var längesen jag gick så långt men det gick bra! Efteråt var alla såklart lite döda och vi slappade hos Maja och Sebbe innan golunch! Till efterrätt blev det tårtrester och sen bar det av hemåt igen på den tråkiga vägen. 
 
Det var en bra helg med andra ord! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0