börja förskolan.

Idag var Gerdas första inskolningsdag på förskolan. Tänk att den här dagen kom! Vi var där i en timma och tack och lov kändes det väldigt bra. Det var trevliga lokaler och framförallt verkade "fröknarna väldigt fina. Jag tror det kommer kännas okej i magen att ha henne där. Fast en del av mig vill ju såklart säga upp mig och bli typ hemmamor. Iallafall, Gerda hade så roligt så och skrek av besvikelse när vi skulle gå! 
 
 
 
 I bilen hem verkade Gerda jättetrött, men efter lunchen fick hon visst massor av energi och ville inte sova. Suck. Så vi fick eftermiddagen att gå genom att fika semla hemma hos Gerdas farmor! Det var icke dumt. 
 
Imorgon följer M med Gerda till förskolan. Jag vill väl helst också gå med, men jag behöver nog vila inför en långhelg på jobbet kan jag tänka mig. Men på måndag går jag med! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0