fredagsstök och inga bröllopstankar

Det är hyfsat slöseri med tid att försöka hålla städat här hemma. En hemkomst och en måltid senare ser det ut såhär i köket.
 
 
 
Helt orimligt och en av anledningarna att jag inte drömmer romantiska bröllopsdrömmar. 
 
Igår och idag har jag varit ledig (jobbar i helgen) och i förmiddags var Gerda och jag på öppna förskolan. Annars har vi gjort absolut ingenting, förutom att tvätta och städa. Och knappt det, för jag är sååååså trött. Önskar mig en hemhjälp - typ som Alva i Madicken, tänk vad mysigt att ha någon som putsar och fejar och gör varm choklad till mig. Men det är nog dyrt!
 
Ikväll önskar jag mig att se på teve ensam. Kanske börja virka något nytt! Det kan väl inte vara en  heeelt orimlig önskan??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0