senaste veckan typ.

 Senaste veckan (veckorna) har gått snabbt och långsamt. Har räknat ner dagarna jag har kvar att jobba, längtat efter vila. 
 
Tiden går ju liite fortare om man hittar på grejer. Jag hittar ju inte gärna på grejer, men typ.
 
 
 
 
Gerda och jag åkte till Vinkeln vi fikade! Jag undrade hur det skulle gå, men det gick jättebra! Efteråt gick vi in en sväng på Clas Ohlson, det tänjer jag dock skippa nästa gång. Det var svettigt! 
 
 
Samtidigt hämtade jag ut matkassar och paket med bebisprylar. Så gick en hel kväll till att packa upp.
 
 
En annan dag bakade jag saffranslängder till svärmor. Där var jag också tveksam till hur barnet skulle bidra. Hon gick en egen degbit och sen var hon nöjd, ville till och med ha med sig degen ut på tupplur. . .
 
 
Och så har vi krattat löv! Gerda hjälpte gärna till, hon är en riktigt bra hjälpreda ibland.
 
Så. Det var väl ungefär det vi gjort för att fördriva hemmadagarna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0