städa och fixa.

Jag är redan sugen på att städa och fixa hemma, så som jag var de sista veckorna innan Gerda föddes. Det är väl lika bra att börja i tid! 
 
Idag har jag städat kylskåpet (usch, mycket nödvändigt), möblerat om i köket, skurat golv, planterat om min elefantöra, piffat korgstolen och sorterat i min garnlåda (nu ligger akryl, ull och bomull för sig!) och allt blev ju himla bra.
 
Jag har massor med mer grejer jag vill göra, typ röja bland dukarna och i köksskåpen och i garderoben. Jag vill fortsätta pimpa nya skötbordet som jag köpt och målat, men där behöver jag lite assistans av en händig människa. 
 
Nu är det en tid i livet jag mest vill vara hemma (ännu mer än vanligt alltså hehe), och i Ornunga såklart. Däremellan får jag nog övertala mig själv att sätta mig i bilen. . . 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0