Lördagskväll.

Lördagskväll efter två mycket lugna pass på jobbet. Det är ovanligt med sådär lugna helger, eftersom vi är färre personal så finns det att göra ändå. Men idag kunde vi flexa hem tidigt minsann! 
 
Sen har jag haft en ganska tråkig eftermiddag hemma. Gick en kort promenad innan M skulle åka iväg och kolla fotboll. Det är skruttväder ute så Gerda och jag stannade inne framför Madicken på dvd. Det får man göra ibland.
Just nu saknar jag att bo närmre Ornunga, det vore kul att kunna göra lite kortare spontanbesök ibland när man känner för att tanka lite familjekänsla typ. 
 
Sen väntade vi (jag) i hundra år minst på att M skulle komma hem med mat. Alltså den väntan!! Värdelöst.
Nu nattar M och sen ska vi kolla teve och äta skräp. Hurra! 
 
 
Ps, på måndag ska jag klippa mig! Lyckan! Det var i januari senast och det lär dröja till nästa gång, så jag ska njuta! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0