vila.

Ibland är det skönt att vila hjärnan från jobb och barn, och det har jag gjort i helgen! 
 
I lördags kväll när M kom hem från match, tog jag bilen hem till Ornunga för myskväll med Lotta! Åh så lyxigt när jag kom dit, Lotta hade dukat fram massa fika och valt film! Vilken lycka! 
 
 
 
Jag var uppe länge (släckte lampan tolv hehe), för det kan man när man ska få sova ostört i egen säng en heeel natt! Och tänk att vakna och kunna ligga kvar och slumra i en hel timma.  . . 
 
Magnus och Gerda kom också ut på förmiddagen, men vid två försvann Lotta, pappa och jag ut på torpvandring i Asklanda. Det betyder att man kikat på gamla husgrunder och fikar i skogen. Mysigt! Jag och Lotta var helt klart yngst. 
 
 
 
Gerda och jag åkte hem vid läggdags så Gerda somnade i bilen och sov vidare i sängen hemma. Helt klart har jag haft en bra och vilsam helg! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0