Åh vår!

Åh vilken vårdag! Typiskt svenskt väder, igår frös vi och idag har jag svettats! 
Tage och jag tog en promenad och hämtade Gerda med vagnen på förskolan. Var lite tidig så gick en extra sväng till och med! Hoppas det kan bli en vana att hämta eller lämna med vagnen, skönt med en lite svettig promenad. 
 
Efter ännu mer svett med att få med Gerda hem från förskolan, så gick hemfärden bra och vi stannade vid gården och placerade oss i sandlådan. Jag hade packat ner fika, vilken moder! Gerdas farmor kom dessutom ut med kaffe så det blev en riktigt trevlig stund i solen. Fick faktiskt fräknar! Gerda hade skojigt med vatten och sand, så därmed basta fick det bli ett bad när vi kom hem. 
 
Tage har för andra kvällen i rad somnat i sin säng innan kl 19 och Gerda gav upp en timma senare! Jag har varit en sann husmoder och bytt resår i några blöjor. Jag borde verkligen sova för resten av familjen sover och Tage kommer troligtvis vakna några gånger inatt för mat. . . Men alltså, det finns ju så mycket annat än sova! 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0