påsken.

Första vardagen efter en låååång påsk. Det känns som vi haft helg i över en vecka eftersom M varit ledig från jobbet. Så även om han varit iväg på fotbollsgrejer så har vi haft lugna mornar och gjort roliga saker. Vi har varit på lekplats med Gerdas kompisar och ätit picknick, hälsat på min kusins familj i Ljurhalla (lika kul som Liseberg tror jag Gerda tycker), grillat korv vid lagårn på långfredagen, varit i Ornunga på påskafton och fyra-åskalas i Gråbo på påskdagen. Och igår åkte M och Gerda till Ms kompis och tittade på lamm! Och jag har också haft eget nöje, förra tisdagen var jag i stan hela dagen och träffade Hannah och efteråt hälsade jag på på jobbet! I fredags sov jag dessutom över SJÄLV med Tage och hade myskväll med Lotta, det var himla trevligt!  Så vi har haft en mycket skojig vecka och jag är ganska redo för vardag igen. 
N
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0