helg i Falkenberg.

I helgen åkte jag och barnen med mina föräldrar till Falkenberg på Tillsammansläger! Det brukade vi alltid åka på när jag var barn, så det var mysigt att återuppleva gamla minnen tillsammans med mina egna barn! Vi var där tillsammans med massa annat folk från Asklanda-Ornunga, där känner jag nog mig fortfarande mest hemma. 
 
Helgen gikl mest åt att umgås (över mat och fika, hehe) och jag hängde en hel del på lekplatsen med Gerda förstås, hon vill hrlst att jag håller mig inom några meters radie liksom. Tage var nöjd för det mesta med massa uppmärksamhet. Det var en ganska regning helg, så det blev inte så mycket häng vid havet men det gick lika bra. På lördagen kom Maja från Halmstad och hälsade på en stund, det var himla trevligt! Skulle tro att Gerdas mest spännande minnen från helgen är att få fika bulle klockan halv tio på kvällen samt kissa på toalett i barnstorlek på IKEA, haha. 
 
Det var iallafall ett skönt avbrott från den vardagliga vardagen, även om jag dessutom är ganska trött . . . Imorgon hoppas jag på några timmars vila när Gerda är  på förskolan och Tage sover! 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0