tröttheten.

Jag har ju sagt att Gerda är mammig, och ja. Hon vill gärna vara där jag är och bara jag ska lägga på kvällen. Är jag inte hemma går det såklart bra med pappan. Jag orkar inte höra massa skrik, så jag lägger henne eftersom hon somnar snabbt. Men det gör oftast Inte Tage, så nu ägnar jag oftastb minst en timma åt läggning igen. . . Det är tråkigt tycker jag. Tage vill helst att jag ligger bredvid hela tiden och han vill äta (suga) massor. Jag hoppas det är en fas och att det går över av sig själv, annars får jag snart lära honom andra fasoner. . . 
 
Så japp, jag är ganska trött och sliten, som man blir när två småbarn behöver ens kropp och själ mest hela tiden. Borde göra mer saker själv ( plus Tage oftast), men jag har svårt att samla energi till det också. Jag vill helst bara sitta ostörd! Skönt att förskolan börjat, några stunder när Tage sover får jag iallafall!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0