en födelsedag.

Idag är det mormors födelsedag och jag har flera gånger tänkt att åå nej jag har gömt ringa och säga grattis! Det känns såklart sorgligt, men så har jag tänkt på när hon fyllde 76 år 2016. Det var en torsdag tror jag och på lördagen när alla var lediga skulle vi dit och fira. Jag ringde till mormor och sa grattis och pratade lite, att jag och Gerda bara skulle vila hemma och vi ses på lördag. Sen la vi på och jag kom på, varför åker jag och Gerda inte till Ornunga och hälsar på mormor på födelsedagen, hon blir glad och vi kan vila en annan dag. Så jag packade snabbt in oss och sen kom vi fram till Ornunga ungefär lagom till förmiddagskaffet och hon blev såå glad och överraskad! Jag kände mig som världens bästa barnbarn och det är ett extra bra minne att tänka tillbaka på.
 
 
 
Idag tre år senare är jag också i kakkoma efter adventsfika hos barnens farmor och farfar. Känner nästan för en kakfri vecka men jag kommer ha ändrat mig till imorgon hehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0