övervakning!

Igår sov jag och Tage över i Ornunga, det var himla mysigt! Lotta var hemma och vi åt tacos och kollade film, så trevligt så! Tage och jag sov ganska gott och gick inte upp förrän halv åtta imorse. Lotta gjorde pannkakor och efter frukosten åkte vi till Hjulet! Det var en lyckad tripp och jag köpte massor, fina tyger och kläder! Men Tage tyckte det var lagom kul och jag längtar efter att åka dit utan barn.  . . 
 
Det har varit då himla fint väder idag och vi gick en lång och lerig promenad! Sen åt vi mat och fikade och sällskapade med Gerda som målade prinsessor och lekte med dockskåpet. Så trevlig dag! 
 
 
Gullig nyvaken Tage gosar med min mage! Tänk att han låg förinb3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0