dagar går.

Dagarna går, ingenting händer. Jag är rastlös, vill göra mycket fast ändå ingenting. Livet är ju som dagarna innan julafton nu. Vad gör jag om en vecka? Sitter jag kvar här i fåtöljen och stönar eller har vi precis börjat tvåbarnslivet? Jag har bestämt att vara nöjd bara bebisen kommer av sig själv och ingen tråkig igångsättning behövs. Så jag tar en dag i taget medan jag hoppas att det inte snöar mer.
 
Idag har jag bakat bullar, det stod på min "önskelista att göra nu innan. Förra veckan var jag inte mycket hemma, så jag har lite vila att ta igen. Som jag önskar att det vore vår, att kunna sitta utomhus i sol och gå sköna promenader hade varit bra för själen nu tror jag. Eller hade det bara blivit sorgligare alltihop? Det är svårt att veta om jag vill att vädret ska matcha humöret eller ej. 
 
Imorgon har jag inga planer alls. Spännande!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0