lagom snö.

 
 
 
 
Det behöver inte vara mycket snö för att åka pulka, bara lagom! Det här är lagom snö enligt mig. Gerda var inte jätteförtjust i att åka nerför dag, men när hennes pappa drog henne i snöret var det himla skoj! Jag var rätt nöjd att ha en ursäkt att slippa dra, hehe.  . . 
 
Jag gick en promenad istället, en riktig långpromenad enligt senaste tidens mått! Som jag längtar efter vårväder och en lättare kropp, då ska jag gå långt igen. 
 
Det blev en härlig dag i Ornunga, så skönt att mest sitta och tänka på inget medan barnet roas av fler än bara vi tråkiga föräldrar. Lotta har åkt tillbaka till Uppsala efter ett år hemma/på resa och det är ju trist och dessutom olägligt tycker jag! Men så är det. Nu bor bara en syster hemma, hoppas hon stannar länge! 
 
Gerda somnade i bilen hem och sov vidare i sängen sen. Perfekt läggning! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0