nöjd med.

I tisdags möblerade jag om! Med lite hjälp av Jennifer att kånka, vilken tur att jag har en föräldraledig vän, behövde bara locka med kaffe och lunch. Iallafall, blev så akut trött på våran soffa att jag satt och googlade nya. Men det känns onödigt att köpa ny soffa med massa småbarn plus att jag ändå tycket alla nya soffor är fula - förutom den från Norrgavel sim kostar över 30.000 hehe. Men så kom jag på att flytta hit dagbädden från lilla sovrummet och ställa soffan där istället! Kom på detta kl 21.30 i måndags kväll och var nära att börja med en gång.  . .  Men jag höll mig tills jag fick hjälp som tur var! Än så länge tycker jag det är en himla bra grej med en säng istället för soffa. Skön att ligga i, lätt att tvätta och perfekt att snooza i på morgonen när barn vaknar tidigt. 
 
 
 
Jag är väldigt nöjd med min rabatt också, den går växt till sig i år! Jag behöver dock rensa en del ogräs. Ganska mycket till och med. Men en del ogräs är ju fint, som förgätmigej som det kommit massa av. Hoppas det regnar mer i sommar så jag slipper vattna. Och snart ska jag ta en tur till blomsterhandel och fylla på med sånt jag tycker behövs!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0