tage fyra månader.

krutten, nu sover Tage efter en ganska tråkig läggning. Vissa kvällar blir han bara arg på allting,jag tror han vill det ska spruta mjölk rakt in i munnen i cirka 40 minuter, men det är ju inte möjligt. Det enda att göra är att låta honom skrika sig trött en stund och sen ta upp honom till bröstet igen, då brukar han somna. Jaja.
 
Annars är han glad som vanligt! Han skrattar nästan jämt när man pratar med honom och Gerda är också bra på att roa honom. Han är fortfarande nöjd med att sitta i tripptrappen och titta på vad jag grejar med, eller ligga på en filt och se sig omkring. Han är fortfarande ganska lat/bekväm när det gäller att röra sig. Han har vänt sig från mage till rygg och kan snurra runt, men mest ligger han ganska still. På mage vill han inte ligga längre stunder. men jag är rätt dålig på att träna honom.
 
Det är fortfarande lite olika hur han sover på dagen. Oftast är det lagom att sova när vi rör oss mot förskolan strax efter halv nio. Ibland går vi i vagnen och ibland tar vi bilen, så däröfr är det olika när han somnar och hur länge han sover. Han är gladast (och jag med) om han får sova några timmar i streck. . .
 
Nu kan han få börja smaka på mat om vi vill, så  det gör vi kanske. Blir nog mest att smaka från fingret så får vi se om han är lika matglad som storasyster! 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0