ensam med två!

Önskar mig själv lycka till, M är borta inatt och imorgon så jag är hemma själv med två barn själv för första gången. Över natten alltså. Än så länge går det jättebra, Gerda och jag har varit ute och lekt och sen tagit en dusch (välbehövligt för båda!). Tage sov i vagnen under tiden och jo, jag glömmer bort honom ibland. 
 
Gerda fick kvällsmat i soffan medan jag åt min i köket och sen nattade Tage och jag Gerda  hon somnade på 1å minuter, hurra! Nu sover Tage i soffan och jag kollar på dvd och äter chips. Jag hoppas att barnen är lika hjälpsamma tills imorgon kväll, helst tack! 
 
Jag lockade (skyndade på) Gerda ut med löfte om att fika chokladbollar när vi kom fram. Rawchokladbollar är både goda och toppen för mammasamvetet! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0