När jag slutat amma.

 
 
Det här gamla nattlinnet hittade jag i min byrå. Kommer inte ihåg om jag köpt det på loppis eller räddat det när det rensades på vindarna i pappas föräldrahem. Jaja, tjusigt är det! Jag kanske kan börja använda det när jag slutat amma och inte måste vara praktisk? Plus att jag måste vara frusen, förstår egentligen inte grejen med både pyjamas och täcke. 
 
Men amma lär jag ju göra ett tag till. Vet ju inte riktigt hur man gör när man slutar, Gerdas amning har ju mest runnit ut i sanden - fast hon vill fortfarande gärna smaka! Tänk om Tage kanske slutar av sig själv, jag har ju hört talas om såna barn hehe. Men jag tvivlar på att jag vill amma i tre år till, såvida vi inte planerar ett tredje barn för det var sjukt praktiskt att fortfarande amma när Tage föddes. Så mycket besvär jag slapp! 
 
Det kan ju dozk innebära att jag kommer amma i typ över sju år sammanlagt. . . 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0