moster!

För en vecka sen blev jag moster till ett litet gossebarn! Och igår åkte vi till Halmstad för att beskåda underverket.
 
Åh, så pytteliten. Inte bara för att man glömmer fort, men mina nyfödda har ju varit plus size och Majas var ett mycket genomsnittligt litet barn! Så gosig och doftade såå gott! Nyfödda är helt underbara, även om sjumånaders har många fördelar haha. Men det där totalt hjälplösa och den ihopkrullade kroppen. . . Åh! Jag hade absolut kunnat ta med den lilla bebisen hem! 
 
Vi var kvar till barnens läggdags, gjorde inget mer avancerat än fikade, gick en barnvagnspromenad och åt thaimat. Och kollade på bebisen hela tiden såklart! 
 
Jag är så deppig att Maja bor så långt bort, tänk om vi kunde träffas spontant lite varje dag. Iallafall varje vecka! Det önskar jag vetkligen!  
 
 
 
 
Tage förvandlades såklart till en jättebebis!
 
 
 
Gerda ville gärna gosa och pilla såklart! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0